Termeni si conditii

1. Termeni

In continuare, sunt prezentate conditiile in care Tanna va pune la dispozitie produsele prezentate pe site . Aceste conditii pot fi modificate de noi la anumite intervale, fara o anuntare sau o acceptare prealabila a utilizatorilor.

Prin acceptarea acestor termeni si conditii, acceptati conditiile de mai jos si sunteti de acord ca acest lucru are valoarea unui contract (conform Legii 365/2002) , acceptat in mod tacit, intre Dvs. si Tanna (desemnat in continuare ca Prestator).

Prin Client este desemnat orice persoana fizica sau juridica care se angajeaza intr-o relatie comerciala cu Tanna.

2. Aplicare

Urmatoarele conditii comerciale, fixeaza cadrul legal intre Tanna si clientii care comanda produse din magazinul online www.tanna.ro.

Eventualele conditii comerciale suplimentare ale clientului, care difera de conditiile care fac obiectul acestui text, nu au valabilitate.

3. Contractul de vanzare-cumparare

Pentru a cumpara produse de pe site-ul Tanna, clientul trebuie sa fie major (sa aiba varsta implinita de 18 ani). Efectuarea unei comenzi, reprezinta implicit acceptarea conditiilor comerciale generale ale Tanna si tine loc contractului de vanzare-cumparare.

Acest contract intra in vigoare dupa ce clientul si-a dat acceptul asupra comenzii sau dupa ce Tanna a trimis produsele comandate de acesta.

Tanna isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare comenzile pentru care s-au dat date eronate, sau exista dubii in legatura cu provenienta si corectitudinea lor.

4. Preturi

Informatiile despre articole si preturi sunt prezentate sub rezerva erorilor de redactare. Tanna isi rezerva dreptul de a modifica preturile la produsele din oferta. Pentru calculul facturilor, se vor lua in considerare preturile afisate in ziua efectuarii comenzii.

La valoarea facturii se vor adauga taxele de personalizare (daca e cazul) si de transport.

5. Livrarea

Livrarea produselor se va efectua prin curier DPD.

De regula, produsele vor parasi atelierul nostru in termen de 2-7 zile. Eventuale cereri de despagubiri pentru daune, provocate din cauza depasirii termenului de livrare nu vor fi acceptate.

6. Plata

Tanna livreaza pe tot cuprinsul Romaniei cu plata ramburs, prin curier rapid DPD.

7. Returnari

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

7.1. Contractul de vanzare-cumparare isi inceteaza valabilitatea daca in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, clientul face uz de dreptul sau de a returna comanda.

7.2. Intentia de a returna comanda este luata in considerare, numai daca in acest termen de 14 zile calendaristice clientul a trimis produsele pe adresa mentionata pe colet in dreptul expeditorului, impreuna cu factura in original si a facut in prealabil cunoscuta intentia sa in scris (hello@tanna.ro).

7.3. Clientul este obligat sa returneze produsele care fac obiectul plangerii. In cazul in care acestea au fost deja platite, intr-un termen de 14 zile se va returna suma aferenta.

7.4. Dreptul de returnare
Conform Art.16 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor ne rezervam dreptul de a a refuza returnarea pentru:
• produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar; (Art.16 lit.C)
In cazul produselor sub forma de seturi sau sortimente, acestea vor fi returnate in intregime, chiar daca reclamatia se refera doar la un singur obiect din set sau sortiment.

8. Dreptul de proprietate

Produsele livrate raman in proprietatea Tanna pana la momentul in care s-a efectuat plata integrala a acestora.

9. Colete neridicate si returnate

Coletele trimise si neridicate in termen de 5 zile de la depozitul local de curierat vor fi returnate automat de catre expeditor. In acest caz, Tanna isi rezerva dreptul de a cere plata integrala in avans, atat pentru retrimiterea coletului returnat cat si pentru comenzile ulterioare.

10. Produse cu defecte

Daca produsele solicitate se dovedesc a avea defecte tehnice sau de fabricatie, clientul este obligat sa intre in contact cu Tanna (hello@tanna.ro) in termen de 14 zile de la primirea lor.

Comenzile pentru care nu s-a facut nici o reclamatie din partea clientului, in intervalul acestui termen, sunt considerate din oficiu, pe deplin acceptate de catre client.

Produsele defecte vor fi trimise de catre client in acelasi termen, impreuna cu factura in original, la adresa specificata pe colet in dreptul expeditorului. In acest caz, Tanna se obliga sa inlocuiasca produsele ce fac obiectul reclamatiei, in termenul cel mai scurt posibil si sa suporte toate cheltuielile ce deriva din aceste actiuni.

In cazul in care Tanna se afla in imposibilitatea inlocuirii produselor, clientului i se va restitui contravaloarea acestora.

11. Daune la transport

Daca, din nefericire, produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat sa reclame aceste daune la serviciul de curierat.