Politica retur

Retur in cazul produselor nepersonalizate

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.In cazul in care doriti sa preluam noi coletul de la adresa dvs, contravaloarea acestui tarif de retur(15 lei) se va retine din suma pentru retur aferenta produsului.

Returul nu se va accepta daca produsul prezinta urme de purtare/folosire, daca nu se preda in aceeasi stare in care a fost livrat sau prezinta defecte care nu au fost prezente la livrarea produsului.

In cazul in care, pentru categoria de pantofi /sandale marimea nu este potrivita, puteti solicita schimb de marime.Pasii pentru inlocuirea marimii sunt:

-ne scrieti un mail in care ne precizati ce alta marime doriti

-noi vom da in lucru sau vom livra din stoc produsul dorit

-in momentul in care curierul va livreaza perechea noua, va prelua si coletul cu marimea gresita

-se va achita curierului contravaloarea sumei de 25 lei(cele doua livrarari-tur/retur)

Pentru a incepe un retur, va rugam completati formularul din linkul de retur

Dreptul de returnare in cazul produselor personalizate

Conform Art.16 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor ne rezervam dreptul de a a refuza returnarea pentru:
-Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar; (Art.16 lit.C)
In cazul produselor sub forma de seturi sau sortimente, acestea vor fi returnate in intregime, chiar daca reclamatia se refera doar la un singur obiect din set sau sortiment.

-In cazul pantofiorilor barefoot, va rugam masurati corect lungime necesara inainte de a personaliza .